14 Eylül 2009 Pazartesi

Benim Adım Bruce - My Name is Bruce - 2007 Türkçe Dublaj

Benim Adım Bruce,My Name is Bruce  afiş,Benim Adım Bruce,My Name is Bruce  izle,Benim Adım Bruce,My Name is Bruce  online izle,Benim Adım Bruce,My Name is Bruce  bedava izle,Benim Adım Bruce,My Name is Bruce  indirmeden izle,Benim Adım Bruce,My Name is Bruce  full izle,Benim Adım Bruce,My Name is Bruce  film izle,Benim Adım Bruce,My Name is Bruce  dvdrip indir,Benim Adım Bruce,My Name is Bruce  fragmanı
Yapım:2007 ~ ABD
Tür:Komedi / Korku
Yönetmen:Bruce Campbell
Süre: 86 dk
Oyuncular:Bruce Campbell, Grace Thorsen, Taylor Sharpe, Ted Raimi, Ben L. McCain
Konu:“My Name Is Bruce” Komedi ve Korku gibi iki zıt kutbu bir arada barındıran film türlerine bir örnek. “Bruce Campbell” ı aynı isimle hem yönetmen koltuğunda hemde filmde izliyoruz.






0 yorum:

Yorum Gönder